Wydawnictwo Vital dynamicznie rozwija się od 10 lat i tworzy je zespół życzliwych ludzi. Jesteśmy wydawnictwem z uznaną renomą w branży. Według rankingu Rzeczpospolitej nasza firma znajduje się w pierwszej setce największych wydawnictw w Polsce. Wprowadzamy na rynek najlepsze książki z wielu krajów świata na temat szeroko pojętego zdrowia. Wybrane publikacje wydajemy również pod marką Studio Astropsychologii.
Tworzymy przyjazną atmosferę rozwoju zawodowego w komfortowych warunkach przy jednoczesnym wsparciu całego zespołu. Dział księgowości liczy obecnie trzy osoby pracujące na pełnych etatach w siedzibie wydawnictwa.
Może i Ty chciałbyś do nas dołączyć?
Księgowa ze znajomością kadr
Zakres obowiązków
- księgowanie i rozliczanie dokumentów księgowych, wyciągów bankowych, raportów kasowych, faktur, dokumentów kosztowych
- bieżąca kontrola sald należności i zobowiązań, wysyłanie wezwań do zapłaty
- wystawianie not korygujących
- wprowadzanie faktur do rejestrów VAT w systemie księgowym, w podziale na zakup towarów, usług, materiałów, środków trwałych, import towarów i usług, kwalifikowanie do odliczenia VAT
- obsługa uproszczonej księgowości
- elektroniczna archiwizacja dokumentów
- pomoc głównej księgowej w sporządzaniu okresowych i rocznych sprawozdań finansowych
- sporządzanie raportów do sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej firmy
- samodzielna obsługa kadrowo-płacowa zgodnie z obowiązującymi przepisami
- sporządzanie rozliczeń z ZUS, US,GUS
- prowadzenie dokumentacji kadrowej – akt osobowych
- wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
- monitorowanie ważności badań okresowych pracowników, szkoleń BHP
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników (absencji)
Nasze wymagania
- wykształcenie ekonomiczne z zakresu finansów i rachunkowości
- min 3 lata doświadczenia w pracy w księgowości
- umiejętność obsługi komputera z zakresie MS Office, Internet, systemów księgowych
- znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- znajomość zagadnień płacowych
- znajomość programu Płatnik
- samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie
- dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole
- dokładność, terminowość oraz zdolności analitycznego myślenia
- pozytywne podejście do pracy i nowych wyzwań
- zaangażowanie w pracę i wykonywane obowiązki
- chęć pogłębiania wiedzy
- praktyczna znajomość systemu Optima dla pełnej i uproszczonej księgowości
- znajomość pełnej i uproszczonej księgowości
Oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- elastyczne godziny pracy
- wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu z zakresu księgowości
Miejsce i czas pracy:
Białystok, ul. Antoniuk Fabryczny 55
poniedziałek – piątek 8.00 -16.00
Praca stacjonarna na umowę o pracę.
Aplikowanie
- Osoby zainteresowane prosimy o złożenie wypełnionej ankiety (pobranej ze strony: wydawnictwovital.pl/oferty-pracy) wraz z CV i listem motywacyjnym. Więcej informacji pod tel. 664 753 561.
- Po analizie dokumentów aplikacyjnych skontaktujemy się z wybranymi osobami i zaprosimy na rozmowę.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.