Joga – kompletny przewodnik dla początkujących. Pozycje i proste wskazówki, które pomogą Ci w praktykowaniu jogi we własnym domu

Jedyny poradnik jogi dla początkujących jakiego potrzebujesz! Dzięki niemu poznasz: 35 podstawowych pozycji, zasady samodzielnego tworzenia sekwencji, akcesoria niezbędne do rozpoczęcia ćwiczeń, historię i filozofię jogi i wiele innych. Joga na zdrowie!

  • ISBN: 978-83-8168-263-3;
  • Cena katalogowa: 39.30 zł;
  • Ilość stron: 232;
  • Oprawa: miękka;
  • Data ostatniego wydania: 2019;
  • Nr wydania: I;

Joga od dziś!

W ostatnim czasie joga wraz ze swoją filozofią i holistycznym podejściem zyskuje na popularności. Powstaje coraz więcej szkół, kursów, a także obozów szkoleniowych, na których instruktorzy przekazują swoją wiedzę. Jednak co w przypadku, gdy chcesz uniknąć zgiełku i bardziej przemawia do Ciebie domowe zacisze i znajome otoczenie? Nie martw się! Aby czerpać korzyści z jogi nie musisz robić wszystkiego idealnie, a jedynie ją regularnie praktykować. Ale jak się do tego zabrać? Czego potrzebujesz aby zacząć?

Ucz się od specjalistów

Na wszystkie Twoje pytania odpowie Cory Martin, instruktorka jogi, która ukończyła Międzynarodowy Kurs Nauczycielski RYT w 500-godzinnym wymiarze. Wykłada w różnych studiach jogi w Los Angeles, prowadzi również zajęcia dla pracowników biurowych na plażach czy na molo w Santa Monica. Jak sama o sobie pisze: „Uczyłam ludzi o różnych ciałach, różnych rozmiarach, różnych doświadczeniach. Ich wszystkich prowadziłam przez sekwencje zdrowych i bezpiecznych pozycji”. Teraz, za pośrednictwem tej książki dzieli się z Tobą swoją wiedzą!

Podstawy jogi dla początkujących

Pewnie nie raz miałeś ochotę rozłożyć matę do jogi i spróbować najprostszych pozycji, ale gdy przyszedł czas realizacji planów nie wiedziałeś jak się do tego zabrać. Wszystkie ćwiczenia wyglądały na skomplikowane oraz wymagające nadludzkiej gibkości i sprawności fizycznej. Dzięki tej książce zmieni się Twój punkt widzenia! Masz bowiem przed sobą podstawowy i kompletny przewodnik o jodze dla początkujących. Precyzyjne przedstawienie tematu, szczegółowe instrukcje oraz porady Autorki sprawiają, że książka oferuje wszystko czego potrzebujesz aby praktykować jogę we własnym domu!

Joga a zdrowie

Jeśli jednak nadal trzeba przekonywać Cię do rozłożenia maty do jogi, to koniecznie musisz poznać korzyści zdrowotne jakie niesie jej praktykowanie. Wpływ jogi na zdrowie został udowodniony w licznych badaniach naukowych. Jest to jeden z niewielu rodzajów ćwiczeń, który ma bezpośredni wpływ nie tylko na zdrowie fizyczne, ale i umysłowe. Dzięki temu lista korzyści jest naprawdę imponująca. Oto zaledwie kila z nich:
– redukcja masy ciała,
– zwiększenie siły i elastyczności,
– poprawa równowagi,
– lepsza postawa,
– redukcja stresu,
– zwiększenie koncentracji,
– przyspieszenie metabolizmu,
– wzmocnienie serca, obniżenie ciśnienia krwi, spowolnienie tętna,
– usprawnienie przepływu płynu limfatycznego, w którym znajdują się białe krwinki odpowiedzialne za odporność organizmu,
– ochrona przed kontuzjami,
– budowa wewnętrznej siły,
– poprawa świadomości przestrzeni,
– pozytywnie wpływa na zmianę postrzegania samego siebie.

Dzięki informacjom zawartym w tej publikacji:

– zrozumiesz czym jest joga i jakie są jej style np. hatha joga, kundalini, ashtanga,
– dowiesz się jakie korzyści niesie praktykowanie tych ćwiczeń,
– poznasz 35 podstawowych pozycji, które opatrzone zostały dokładnymi ilustracjami,
– włączysz do swojej praktyki medytacje, które pozwolą Ci uspokoić umysł i skupić się na „tu i teraz”,
– nauczysz się samodzielnego tworzenia sekwencji, które idealnie spełnią Twoje potrzeby,
– wybierzesz akcesoria potrzebne do rozpoczęcia praktyki np. mata do jogi, wałek do ćwiczeń itp.,
– przekonasz się jak ważnym elementem jest prawidłowe odżywianie.

Joga na zdrowie!

 

Patroni:

ZAPISZ SIĘ