dobry sen – książki

Dobry sen jest niezwykle ważną częścią procesu regeneracyjnego człowieka. Zajmuje, bagatela, 1/3 część ludzkiego życia. Dobry sen wpływa na koncentrację, poprawia pamięć i zwiększa wydajność mózgu poprzez regenerację neuroprzekaźników. Wzmacnia też odporność i poprawia ogólną kondycję fizyczną organizmu. Co więcej, redukuje stres i poprawia samopoczucie. Dobroczynnie wpływa na urodę, poprawia wygląd skóry i sylwetki oraz opóźnia efekty starzenia.  Jak więc zadbać o zdrowy sen?   Zasypianie i dobry sen nie jest jednak tak oczywiste i proste. Obecnie, wiele osób cierpi na bezsenność, problemy zasypianiem lub wielokrotnym budzeniem się w ciągu nocy. Trudności te często spowodowane są stresem, nadmiarem bodźców, nieodpowiednimi warunkami środowiskowymi czy dietą. Książki zebrane w tej sekcji zostały napisane przez lekarzy i ekspertów światowej sławy. Zawierają sprawdzone techniki higieny snu. Metody te ułatwią przygotowanie się do nocnego wypoczynku, wspomogą proces zasypiania i poprawią jakość snu. Od potwierdzonych naukowo praktyk terapii poznawczo behawioralnej, poprzez terapie naturalne i ziołolecznictwo, każda z metod stanowi cenne wsparcie dla dobrego snu.
Ksiega dobrego snu Nicole Moshfegh
Księga dobrego snu
75 indywidualnie dobranych technik, dzięki którym skutecznie uwolnisz się od bezsenności, stresu i napięć dnia codziennego

Od lat zmagasz się z bezsennością, a kolejne nieprzespane noce doprowadziły cię na skraj wytrzymałości? Dzięki tej książce poznasz sprawdzone sposoby na zdrowy sen. Stosując proste terapie naturalne, oczyścisz swój umysł z negatywnych emocji, pozbędziesz się stresu i poczujesz, co to jest prawdziwy relaks. Bazują one na najnowszych badaniach naukowych z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej dla bezsenności oraz psychosomatyki. Leczenie bezsenności przy pomocy tego typu metod charakteryzuje się wysoką skutecznością, wzmacniając równocześnie odporność i poprawiając ogólny stan zdrowia.

ZAPISZ SIĘ