mitochondria – książki

Bóle głowy, migrena, nadwaga, chroniczne zmęczenie, zgaga, nadciśnienie, skurcze mięśni, kamienie żółciowe, kołatanie serca. Przyczyna tych chorób i dolegliwości może tkwić w mitochondriach, centrach energetycznych naszych komórek. Gdy zostaną zniszczone, zahamowane, albo ich metabolizm ulegnie zakłóceniom, może dojść do niebezpiecznych dla życia powikłań. Dlatego utrzymanie ich w dobrej kondycji, a także pobudzanie do regeneracji jest niezwykle istotne. Taką możliwość na szczęście daje nam medycyna mitochondrialna. Wybitni lekarze i eksperci medycyny mitochondrialnej przedstawią najnowsze wyniki badań naukowych, które potwierdzają skuteczność terapii w zwalczaniu ADHD, fibriomialgii, cukrzycy typu 2, depresji oraz chorób skóry. W zgromadzonych tutaj publikacjach odkryjesz jak ważną rolę pełnią mitochondria w Twoim organizmie. Dowiesz się czym jest odżywianie mitochondrialne i jak dzięki witaminom i kwasom tłuszczowym możesz odbudować osłabione lub uszkodzone mitochondria. Poznasz również rolę tlenu, aktywności fizycznej oraz snu w utrzymaniu ich w dobrej kondycji.
Ketogeniczne superpaliwo James Dinicolantonio Joseph Mercola
Ketogeniczne superpaliwo. Zdrowe tłuszcze na zwiększenie odporności, zrzucenie zbędnych kilogramów, poprawę pracy mózgu i serca. Najlepsze źródła oraz poprawne dawkowanie

Prawdopodobnie wszystko, co do tej pory słyszałeś o tłuszczach jest nieprawdą! Najnowsze badania naukowe potwierdziły, że nasycone kwasy tłuszczowe, od lat „oskarżane” o powodowanie chorób serca czy podwyższanie cholesterolu, tak naprawdę im przeciwdziałają. Odkryj w jaki sposób, dzięki równowadze kwasów omega-3 i 6, zmniejszyć ryzyko wystąpienia choroby Alzheimera, stanów zapalnych, a także wyeliminować depresję czy nerwicę. Poznaj zalecenia dotyczące cyklicznej diety ketogenicznej, a także tłuszcze, które pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy!

ketogeniczny post OKLADKA
Ketogeniczny post. Zwiększ sukces diety keto, dzięki spożywaniu cyklicznych posiłków o właściwych porach

To przewodnik przybliżający zasady ketogenicznego odżywiania, planowania posiłków oraz stosowania postu przerywanego w celu optymalizacji zdrowia. Post przerywany wzmocni Twoje zdrowie również poprzez usuwanie toksyn z organizmu. Pomoże Ci w przywracaniu rytmu dobowego, poprawie pracy jelit, obniżaniu oporności na insulinę i optymalizacji funkcjonowania serca oraz mózgu. Poznasz zasady, które oddalą od Ciebie groźbę wystąpienia choroby Alzheimera czy Parkinsona. Jest to również skuteczna metoda na szybkie schudnięcie. KetoPost - wyjdzie Ci na zdrowie.

Odżywianie mitochondrialne. Jak powstrzymać wolne rodniki, choroby cywilizacyjne i starzenie się

Cierpisz z powodu chorób cywilizacyjnych, masz problem z powiększeniem rodziny czy też niepokoisz się tempem starzenia się ciała, a lekarze nie są w stanie Ci pomóc? To dlatego, że nie wiedzą, iż za większość współczesnych dolegliwości odpowiada niedobór tlenu w mitochondriach. Z książki dowiesz się, jak samemu go wyeliminować. Skorzystaj z gwarancji długiego zdrowia.

Głód tlenowy – przyczyna wielu chorób. Samodzielna terapia mitochondrialna

Co to są mitochondria, jakie są przyczyny i skutki ich zaburzeń? Jaki wpływ na nasz organizm mają toksyny? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor porusza w niej także kwestię głodu tlenowego, czyli hipoksji. Sprawdź, co kryje się za skutkami niedoboru tlenu i jak im przeciwdziałać. Publikacja pozwala również na zgłębienie nieoczywistych przyczyn występowania wielu chorób cywilizacyjnych jak na przykład cukrzyca, choroba Parkinsona czy choroba Alzheimera. Przekonaj się, jakie korzyści niesie medycyna mitochondrialna.

Medycyna mitochondrialna. Nowatorska metoda na pozornie nieuleczalne choroby

W książce znajdziesz szczegółowe dane dotyczące najczęściej występujących schorzeń oraz informacje, jak je pokonać dzięki mitochondriom, czyli centrom energetycznym komórek. To właśnie w nich leży prawdziwa przyczyna większości dolegliwości nękających współczesnych ludzi. Nie ma chorób nieuleczalnych!

Dieta 8-godzinna. Obserwuj znikające kilogramy bez patrzenia na to co jesz

Czołowi badacze w dziedzinie zdrowia, dobrego samopoczucia i odchudzania odkryli nowy sposób odżywiania, oparty nie na tym co jesz, ale kiedy to robisz. Polega on na spożywaniu jedzenia wyłącznie przez 8 wybranych godzin, w ciągu których można jeść wszystko, to na co ma się tylko ochotę, a pozostałe 16 należy przeznaczyć na trawienie i regenerację organizmu. Chudnij, bez ograniczeń.

ZAPISZ SIĘ