joga

dno miednicy
Joga Wenus. Proste i skuteczne ćwiczenia dna miednicy, dzięki którym pożegnasz kobiece dolegliwości i wzbogacisz życie intymne

Odczuwasz ból w dole brzucha? Boisz się, że kichanie, śmiech lub aktywność fizyczna wprawią Cię w zakłopotanie? Obawiasz się, że Twoje życie intymne już nigdy nie będzie udane? Za tymi pytaniami kryją się kobiece dolegliwości spowodowane osłabieniem dna miednicy. Możesz odzyskać kontrolę nad swoim ciałem z Wenus Jogą. To nowatorska terapia jogą skierowana właśnie do kobiet i skupiająca się wyłącznie na treningu dna miednicy. W książce znajdziesz dokładne instrukcje, jak wykonać ćwiczenia, połączyć je z ćwiczeniami oddechowymi i afirmacjami, aby odzyskać zdrowie, szczęście i pokochać siebie.

Joga regeneracyjna
Joga regeneracyjna. Wybrane pozycje, które skutecznie pomogą zmniejszyć ból pleców, złagodzić stres, prawidłowo oddychać, by zwiększyć energię, a nawet przygotować ciało do porodu

Pragniesz wrócić do aktywności fizycznej po operacji lub urazie, zależy Ci na wzmocnieniu mięśni, stawów i kości? Chcesz pokonać ból, a może po prostu marzysz o pełnej relaksu terapii odstresowującej? Powinieneś wypróbować najlepsze ćwiczenia oddechowe i asany jogi regeneracyjnej. Ta odmiana jogi odchodzi od wymagających prawie akrobatycznego przygotowania tradycyjnych pozycji. W tej książce Autorka skupia się na prostych i bezpiecznych pozach wykonywanych z podparciem, umożliwiając ćwiczącemu głęboką relaksację, odzyskanie spokoju i powrót do zdrowia.

Joga w medycynie energetycznej Lauren Walker
Joga w medycynie energetycznej. Naucz się pracować z własną energią i odzyskaj zdrowie

Czy Twoje ciało jest elastyczne i silne? Czy masz dobrą odporność? Jak szybko powracasz do zdrowia po chorobie? Autorka tej książki daje receptę na odzyskanie równowagi i zdrowia dzięki terapiom naturalnym i jodze. Opisuje zasady samouzdrawiania przy użyciu naturalnych terapii i oczyszczania organizmu. Czerpiąc ze starożytnej jogi energetycznej, oraz współczesnych metod i wiedzy z dziedziny medycyny energetycznej, Lauren Walker pokazuje, jak pracować z energią wprowadzając ciało, umysł i ducha w stan większej równowagi i zdrowia.

Anatomia pilatesu okladka
Anatomia pilatesu. Ilustrowany przewodnik pozwalający uelastycznić mięśnie i osiągnąć równowagę między ciałem a umysłem

Dzięki ćwiczeniom pilates szybko będziesz cieszyć się płaskim brzuchem i piękną sylwetką. Staniesz się wysportowany i jednocześnie szczupłym. Wyeliminujesz ból mięśni oraz różne dolegliwości, które je dotykają. Zwiększysz elastyczność, wytrzymałość oraz siłę mięśni. Osiągniesz większą płynność ruchów, rozciągniesz ciało, poprawisz gibkość, a także zwiększysz mobilność stawów. Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz odkrywać pilates, czy ćwiczysz już od dłuższego czasu, na pewno Twój kręgosłup i mięśnie brzucha staną się mocniejsze. Pilates dla ciała i ducha.

Ashtanga dynamiczna odmiana jogi Kino MacGregor MG
Ashtanga – dynamiczna odmiana jogi. Praktyka świadomości ciała, doświadczania spokoju, przypływu energii i lepszego zdrowia

Ashtanga joga to doskonały sposób, żeby wzmocnić ciało i oczyścić umysł. Dzięki tej książce poznasz niezwykłą moc terapii naturalnej, która poprzez zestaw intensywnych ćwiczeń pozwoli Ci odkryć nowy wymiar duchowości. Przy okazji zyskasz praktyczne narzędzie w walce z wieloma powszechnymi dolegliwościami, takimi jak ból pleców, zapalenie stawów, kłopoty z sercem czy nawet depresja. Oprócz tego, dowiesz się, jak szybko schudnąć, zwalczyć stres i odzyskać utraconą energię. Ashtanga joga to propozycja zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych adeptów jogi.

Joga Nowy ilustrowany przewodnik Leslie Kaminoff Amy Matthews
Joga. Nowy ilustrowany przewodnik anatomiczny po asanach, ruchach i technikach oddychania

Joga w niespotykanym dotychczas ujęciu. Poznaj wpływ ćwiczeń na cały swój organizm – od stawów po poszczególne mięśnie. Dokładne ilustracje opracowane z medyczną precyzją, ułatwią Ci zrozumienie celu każdego ćwiczenia i dobranie odpowiedniego w danej chwili. Nowe, rozszerzone wydanie wzbogacone zostało o treści z zakresu anatomii jogi, podparte praktyczną wiedzą światowych ekspertów. Jedyny taki innowacyjny, ilustrowany przewodnik, łączący w sobie zarówno wiedzę medyczną, atlas anatomiczny i praktyczny kurs jogi. To Twój osobisty trener jogi.

Choroby autoimmunologiczne holistyczne uzdrawianie Aimee E Raupp
Joga oczu recepta na zycie- bez okularow dr Kazuhiro Nakagawa
Joga oczu – recepta na życie bez okularów. Wyeliminuj krótkowzroczność, dalekowzroczność, zaćmę, jaskrę, zeza i inne powszechne dolegliwości wzroku

Autor stosuje swoją metodę od ponad 35 lat i pomógł 6 milionom ludzi pozbyć się krótkowzroczności, dalekowzroczności i astygmatyzmu bez drogich operacji i leków. Nawet osoby słabowidzące używają jogi oczu z ogromnym sukcesem. Ostry wzrok bez okularów.

Ajurweda – kompletna recepta na optymalizację zdrowia, zapobieganie chorobom i życie z radością i witalnością

Autorka ukazuje korzyści z praktyki ajurwedy. Teraz i Ty zgłębisz indyjską mądrość, zadbasz o ciało, i wzmocnisz zdrowie. Odzyskasz równowagę energetyczną, zastosujesz rytuały urody, a joga i medytacja zredukują stres. Poznaj korzyści płynące z ajurwedy!

Koga kompletny przewodnik Cory Martin
Joga – kompletny przewodnik dla początkujących. Pozycje i proste wskazówki, które pomogą Ci w praktykowaniu jogi we własnym domu

Jedyny poradnik jogi dla początkujących jakiego potrzebujesz! Dzięki niemu poznasz: 35 podstawowych pozycji, zasady samodzielnego tworzenia sekwencji, akcesoria niezbędne do rozpoczęcia ćwiczeń, historię i filozofię jogi i wiele innych. Joga na zdrowie!

Joga na krześle. Zdrowie i równowaga bez wstawania w 10 minut

Autorka na nowo opracowała metody jogiczne, aby zaspokoić potrzeby kultury siedzącej, opartej na technologii oraz rozpaczliwie potrzebującej wsparcia dla zdrowia. W tym poradniku znajdziesz 100 pozycji jogi i ćwiczeń, które można wykonywać na krześle poświęcając im zaledwie kilka minut dziennie. Zdrowie i równowaga dla zapracowanych!

ZAPISZ SIĘ