mikrobiom dieta – książki

Mikrobiom to tryliony mikroskopijnych organizmów zamieszkujących twoje ciało. Wyróżniamy mikrobiom jelitowy, mikrobiom skóry, mikrobiom jamy ustnej, mikrobiom dróg oddechowych oraz mikrobiom układu moczowo-płciowego. Zdrowy mikrobiom pozwala twojemu organizmowi rozkwitać – promienna i młoda cera, zdrowe zęby, silne serce, płaski brzuch, a nawet dobry nastrój to zasługa zdrowego mikrobiomu! Jednak gdy równowaga mikrobiomu zostaje zachwiana, zaczynasz chorować. W jaki sposób zadbać o mikrobiom? Jak go odbudować? Kluczem jest odpowiednia dieta – dieta na zdrowy mikrobiom! Dzięki tym książkom odkryjesz co jeść, aby wspierać florę bakteryjną jelit. Autorzy, specjaliści chorób wewnętrznych i eksperci zdrowego odżywiania, przedstawią ci dietę na zdrowy mikrobiom oraz inspirację w postaci gotowych jadłospisów i planów posiłków. Odkryjesz zalety żywności probiotycznej i prebiotycznej, a także dowiesz się jakich produktów unikać, ponieważ osłabiają florę bakteryjną jelit. Wykorzystując ich porady z łatwością wprowadzisz dietę mikrobiomową do swojej kuchni!
Jak naturalnie wzmocnić odporność
Jak naturalnie wzmocnić odporność
Właściwe odżywianie, techniki relaksacyjne i ćwiczenia fizyczne skutecznie wzmacniające układ odpornościowy i ochronę przed wirusami

Każdego dnia jesteśmy narażeni na ataki bakterii i wirusów. Nic dziwnego, że potrzebujemy skutecznej ochrony, by zachować zdrowie. Jak ją zapewnić? Kluczowe jest zdrowe odżywianie. Dzięki tej książce dowiesz się, jak wzmocnić odporność. Nauczysz się w praktyce stosować dietę na odporność, a także poznasz prozdrowotne właściwości mikroskładników, w tym witamin C i D, a także naturalnych probiotyków. Poza tym zyskasz wiedzę, jak odbudować mikrobiom dietą i dostarczyć organizmowi substancji odżywczych. W ten sposób zredukujesz stany zapalne, wzmocnisz układ odpornościowy i uchronisz się przed chorobami.

Dieta na zdrowy mokrobiom Raphael Kellman
Dieta na zdrowy mikrobiom
Naukowo potwierdzony sposób na przywrócenie zdrowia jelit i trwałą utratę wagi

Doktor Raphael Kellman, „lekarz od zdrowego mikrobiomu”, opracował trójfazowy program, który pomaga w utracie wagi poprzez przywrócenie zdrowia jelitom. Opiera się na zdrowym odżywianiu wspierającym produkcję „dobrych” bakterii, które wzmacniają układ trawienny i pokarmowy. Oferowana przez Autora dieta mikrobiomu polega na spożywaniu głównie owoców, warzyw, chudego białka oraz dużej ilości prebiotycznej i probiotycznej żywności. Pomaga ona w przyspieszeniu Twojego metabolizmu, utrzymaniu wymarzonej wagi i wyeliminowaniu wszelkich chorób i dolegliwości.

Zdrowy mikrobiom Zdrowy organzim Kathleen DiChiara
Zdrowy mikrobiom zdrowy organizm
Klucz do pokonania przewlekłych chorób i zdrowego życia

Prawdą jest, że jelita to nasz drugi mózg i centrum dowodzenia całego organizmu. Zdrowy mikrobiom to podstawa prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego. Jeśli jest on źle odżywiany, to kontrolę przejmują szkodliwe bakterie i grzyby, a Ty zaczynasz chorować. Autorka wyjaśnia, dlaczego cierpimy z powodu epidemii chorób przewlekłych i jak możemy temu zaradzić. Podpowiada, w jaki sposób utrzymać prawidłową równowagę dobrych bakterii jelitowych w organizmie i jak naturalnie odbudować zniszczoną florę jelitową.

Makrobiotyka
Droga do zdrowia i długowieczności

W makrobiotyce chodzi o to, by czuć się wolnym, zrównoważonym i spełnionym. Ta książka ma pomóc Ci znaleźć drogę pełną miłości, prowadzącą do równowagi i wewnętrznego spokoju. Inteligentne odżywianie na różnych poziomach pozwoli Ci kształtować swoje codzienne samopoczucie. Zdrowe odżywianie nigdy nie było tak proste.

Probiotyczne słoiki dla zabieganych
Ponad 100 przepisów na pyszne dania dla Twojego zdrowia

Popraw radykalnie swoje zdrowie jedząc produkty pełne dynamicznych probiotyków, które doładują Twoje ciało! Dzięki tej książce nauczysz się nie tylko przygotowywać probiotyczną żywność, ale też robić to w taki sposób, że pokocha ją cała rodzina. Twój przewodnik po probiotycznej żywności.

Żywność fermentowana i probiotyczna
Samodzielna fermentacja mlekowa: trwale, smacznie i zdrowo

Odkryj przepisy na trwałe fermentowane i probiotyczne potrawy z ogólnodostępnych składników. Opisane potrawy poprawiają wchłanialność witamin i żelaza. W znaczący sposób pobudzają trawinie tłuszczów i białka. Pozytywnie wpływają na przepływ krwi w jelitach, aktywują pracę trzustki i oczyszczają krew. Trwale, smacznie, zdrowo.

Żywność probiotyczna
Neutralizacja chemii i konserwantów w pożywieniu oraz sposób na powszechne choroby

Autorka ujawnia związek pomiędzy pozbawioną równowagi florą jelitową i dolegliwościami takimi jak nadciśnienie, alergie, depresja, autyzm, zespół jelita drażliwego i wiele innych. Instruuje, jak się ich pozbyć spożywając probiotyczne produkty – kefir, kombuchę i kiszone warzywa. Naturalna żywność gwarancją zdrowia!

ZAPISZ SIĘ