Zespół policystycznych jajników PCOS. Żywność eliminująca przyczynę bezpłodności, cukrzycy, chorób serca i wielu innych dolegliwości

Autorka ukazuje jak kontrolować zespół policystycznych jajników. Wyjaśnia wpływ diety, stresu i nadwagi oraz prezentuje program niwelowania jego skutków. Podaje co jeść i czego unikać oraz jak zmniejszyć ryzyko chorób serca i cukrzycy. Zapomnij o PCOS.

  • ISBN: 978-83-65846-87-7;
  • Cena katalogowa: 56.90 zł;
  • Ilość stron: 424;
  • Oprawa: miękka;
  • Data ostatniego wydania: 2019;
  • Nr wydania: I;

Czy wiesz, że Ty również możesz cierpieć na zespół policystycznych jajników?

Czy jesteś w gronie kobiet, które zauważyły u siebie występowanie bardzo nieregularnych miesiączek lub ich całkowity brak, nieuzasadnione tycie szczególnie w talii, czy trądzik na twarzy, plecach i klatce piersiowej? Cierpisz na wzmożone wypadanie włosów, natomiast na Twoim ciele pojawiło się owłosienie typu męskiego, czyli hirsutyzm? A może bezskutecznie starasz się o dziecko? Jeśli zauważyłaś u siebie powyższe objawy, bardzo prawdopodobne, że masz PCOS, czyli zespół policystycznych jajników. Co to za choroba i jak sobie z nią radzić dowiesz się z niniejszej publikacji.

Czym jest zespół policystycznych jajników?

Zespół policystycznych jajników, inaczej zwany PCOS, to bardzo powszechna choroba, która dotyka coraz więcej kobiet. Jak podaje Autorka, to najczęstsze zaburzenie hormonalne powodujące niepłodność, a szacuje się, że cierpi na nią nawet do 18% kobiet w wieku rozrodczym. Polega ono na tworzeniu się małych pęcherzyków na jajnikach, tzw. torbieli, które są widoczne na badaniu USG. Przyczyna jego występowania nie jest do końca znana i choć choroby tej nie można całkowicie wyleczyć, można nad nią zapanować, by nie utrudniała nam codziennego funkcjonowania. Skorzystaj z rad Autorki i przywróć sobie zdrowie, energię i dobre samopoczucie.

Zdrowa dieta to podstawa!

Kluczową sprawą w kontrolowaniu PCOS jest odpowiednia dieta i unikanie produktów wysokoprzetworzonych i bogatych w tłuszcze nasycone, a zamiast nich wybieranie tych o niskim indeksie glikemicznym. Ta publikacja pomoże Ci komponować posiłki i przekąski w taki sposób, by uniknąć zbyt dużej ilości węglowodanów. Zmniejszysz ryzyko wystąpienia otyłości brzusznej i insulinooporności. Od tej pory będziesz rozważnie robić zakupy i odwiedzać tylko te działy w sklepie, które poprawią Twoje samopoczucie i korzystnie wpłyną na zdrowie. Nauczysz się wybierać zdrowsze opcje dań podczas jedzenia na mieście i unikniesz typowych błędów, jak korzystanie ze szwedzkiego stołu, czy zamawianie dań na zupełnie pusty żołądek. A to zaledwie kilka z porad, jakie znajdziesz w tej przełomowej publikacji.

PCOS i choroby mu towarzyszące

Kobiety, u których zdiagnozowano PCOS są bardziej narażone na zachorowanie na cukrzycę typu 2, a także cukrzycę ciężarnych. Dodatkowo istnieje większe ryzyko nadciśnienia tętniczego i chorób układu sercowo-naczyniowego. Pojawiające się nieprawidłowe stężenie cholesterolu i trójglicerydów również jest skutkiem zespołu policystycznych jajników. Ponadto przy PCOS jest większe prawdopodobieństwo zachorowania na raka endometrium. Dzięki radom Autorki dowiesz się, co możesz zrobić, by uniknąć tych chorób i samodzielnie oraz w naturalny sposób zadbać o swoje zdrowie.

Zmień swoje nawyki, a odczujesz różnicę!

Dzięki tej publikacji uregulujesz hormony i będziesz mogła w przyszłości zajść w ciążę. Starannie dobierzesz suplementację, a także zmniejszysz ryzyko chorób serca, cukrzycy i nadciśnienia. Autorka uświadomi Ci również, dlaczego kobiety z PCOS częściej odczuwają stres i cierpią na problemy emocjonalne oraz jak można sobie z tym poradzić.

Zapomnij o PCOS

ZAPISZ SIĘ