medytacja

Medytacja jest to zagłębianie się w myślach, rozważanie, ćwiczenie umysłu. Może być ona treningiem mózgu samym w sobie. Jest też stosowana jako forma terapii. Przekonasz się, że medytacja obniża ciśnienie, łagodzi ból, redukuje poziom stresu, oczyszcza umysł, pomaga w walce z bezsennością, atakami lęku i paniki, podnosi poziom serotoniny w organizmie. Znajdziesz tu również medytacje dla początkujących.

W zaprezentowanych tu książkach znajdziesz setki ćwiczeń, które pomogą ci przywrócić równowagę umysłu. Dzięki nim odzyskasz pozytywną energię. Oczyścisz też  umysł oraz pozbędziesz się niepokoju i lęków. Znajdziesz tu medytacje dla relaksu, medytacje czakralne na oczyszczenie i odblokowanie centrów energetycznych, medytacje buddyjskie, techniki medytacji minfulness, medytacje z intencją czy nawet medytacje, które pomogą ci zhakować twój mózg! Przekonaj się, że medytacja skutecznie działa, niezależnie, czy jest to forma głębszej praktyki duchowej czy trening uważności. Dzięki praktyce medytacyjnej z łatwością odnajdziesz spokój i będziesz czuł się zrelaksowany. Dodatkowo, dzięki specjalnym technikom oddychania wyciszysz się, uspokoisz emocje i zapewnisz sobie zdrowy i spokojny sen.

Pranajama i inne techniki oddechowe w jodze
Pranajama i inne techniki oddechowe w jodze
Dla rozładowania stresu, wzmocnienia siły fizycznej, złagodzenia lęku, lepszej koncentracji i zwiększenia libido

Interesujesz się jogą? Chciałbyś wzbogacić swoją praktykę w odpowiednie ćwiczenia oddechowe? To książka dla ciebie! Poznasz pranajamę i inne techniki oddechowe w jodze, dzięki którym nauczysz się tego, jak prawidłowo oddychać. Terapia oddechu będzie miała pozytywny wpływ nie tylko na twoje zdrowie. Zaczniesz wieść szczęśliwsze życie. Oddychanie wpływa na aktywność fizyczną i regenerację, jest doskonałym sposobem na stres i dobry sen, pomaga w chwilach niepokoju i stanach lękowych. Autor nauczy cię sekwencji oddechowych, które będziesz mógł wykonywać podczas codziennych czynności.

Proste sposoby na przewlekłe napięcie mięśniowe i ból
Proste sposoby na przewlekłe napięcie mięśniowe i ból
Praktyczny poradnik wykorzystania naturalnych technik EFT, masażu, medytacji, terapii nerwu błędnego, terapii powięziowej czy bioenergetyki Lowena do uwalniania tłumionych emocji

Poznaj przyczyny bólu głowy, mięśni, kręgosłupa i wzmożonego napięcia mięśniowego. Autorka, doświadczona fizjoterapeutka, opierając się na medycynie naturalnej i psychosomatyce, zaprezentuje ci narzędzia, dzięki którym skutecznie pokonasz ból i choroby, zadbasz o swoje zdrowie, emocje i szczęście. Znajdziesz tu dokładne zdjęcia, opisy ćwiczeń oddechowych redukujących stres i zapewniających relaks. Samodzielnie zastosujesz proste ćwiczenia i techniki, takie jak EFT, joga, masaż, medytacja, mindfulness czy bioenergetyka Lowena. Dowiesz się, jak prawidłowo oddychać i wykorzystywać terapie manualne do pokonania dolegliwości.

Opanuj oddech
Opanuj oddech
Mistrzowska droga do sukcesu w życiu, miłości i nie tylko

Jak prawidłowo oddychać? Dzięki temu, że wdychasz i wydychasz powietrze ponad 20 tys. razy dziennie, możesz w łatwy sposób wykorzystać moc świadomego oddychania, pokonać choroby, ból, stres czy nawet depresję. Znajdziesz tu zestaw wyjątkowych ćwiczeń oddechowych i medytacji, które zapewnią ci szczęście. Oddychanie stanie się twoją naturalną terapią i niezawodnym sposobem na zdrowie i relaks. Dzięki dobremu dotlenieniu organizmu włączysz pozytywne myślenie i zapewnisz sobie dobry sen. Dowiesz się, jak efektywnie ćwiczyć mózg za pomocą oddechu. Nauczysz się też prawidłowo oddychać podczas aktywności fizycznej.

Ajurweda dla początkujących
Ajurweda dla początkujących
3-tygodniowy plan przywrócenia zdrowia i samopoczucia za pomocą jogi, aromaterapii, medytacji, sezonowego oczyszczania i ajurwedyjskich potraw

Ajurweda to starożytna sztuka leczenia chorób ciała i duszy. Praktyki, terapie i zasady medycyny naturalnej pomogą Ci odzyskać zdrowie i dobre samopoczucie. Dzięki informacjom zawartym w tej książce będziesz mógł wprowadzić koncepcje ajurwedyjskie do swojego stylu życia. Znajdziesz tu szeroką gamę terapii naturalnych, opartych na diecie i zdrowym odżywianiu. Skuteczny 3-tygodniowy plan przywrócenia zdrowia zawiera przepisy na pyszne dania wzmacniające układ trawienny, proste ćwiczenia oddechowe, pozycje jogi i medytacje. Dowiesz się, jak prawidłowo oddychać i zadbać o codzienny relaks.

Jak oddychac Ashley Neese
Jak oddychać
25 prostych technik oddechowych, usuwających stres, dających wytrzymałość, zdrowie i radość

Czy wiesz, że dysponujesz niezwykłym narzędziem do terapii naturalnych? To oddech. Dzięki tej książce dowiesz się, jak oddychać prawidłowo, by wspomóc leczenie nerwicy, depresji, zespołu stresu pourazowego oraz chronicznego bólu. Przy okazji wzmocnisz swoją kreatywność i pogłębisz świadomość samego siebie. Skuteczność ćwiczeń oddechowych potwierdziły znane już od tysiącleci praktyki uzdrawiania ciała i umysłu, takie jak joga czy medytacja. W książce znajdziesz 25 prostych ćwiczeń oddechowych, które będziesz mógł praktykować, by odzyskać zdrowie.

Naucz się prawidłowo oddychać dr Belisa Vranich
Naucz się prawidłowo oddychać
Jak w 2 tygodnie pokonać stres, dolegliwości trawienne, nadciśnienie, bezsenność i zwiększyć odporność

Nieprawidłowe oddychanie prowadzi do poważnych problemów zdrowotnych np. wysokie ciśnienie, obniżenie odporności, refluks. Dzięki informacjom zawartym w tym poradniku nauczysz się oddychać prawidłowo i odzyskasz zdrowie. Weź głęboki oddech!

ZAPISZ SIĘ