Dieta na zdrowy mikrobiom

Naukowo potwierdzony sposób na przywrócenie zdrowia jelit i trwałą utratę wagi

  • ISBN: 978-83-8168-671-6;
  • Cena katalogowa: 59.50 zł;
  • Ilość stron: 420;
  • Oprawa: miękka;
  • Format: 14,5 x 20,5 cm;
  • Data ostatniego wydania: 2020;
  • Nr wydania: I;
Natalia Paszko
Natalia Paszko
10
0

Jak dbać o zdrowy mikrobiom i jelita?

Najnowsze badania naukowe wykazały, że zdrowy mikrobiom jest kluczem nie tylko do odzyskania zdrowia fizycznego, ale także psychicznego. Dodatkowo jest sekretem zdrowej i trwałej utraty wagi. Natomiast dieta i zdrowe odżywianie mikrobiomu zachęca do rozwoju pożytecznych mikroorganizmów, które zwiększają efektywność trawienia i wchłaniania składników odżywczych. Dodatkowo bakterie jelitowe regulują apetyt i wpływają na pracę układu odpornościowego oraz ogólne samopoczucie. Przy okazji sprzyjając utracie masy ciała.

Doktor Kellman to znany na całym świecie „lekarz od zdrowego mikrobiomu”

Ten światowy bestseller został napisany przez doktora Raphaela Kellmana, znanego na całym świecie „lekarza od zdrowego mikrobiomu”, specjalizującego się w medycynie funkcjonalnej i holistycznej. Udowadnia on, że jedząc w określony sposób, wspieramy swój wewnętrzny ekosystem bakterii i pomagamy mu stale się rozwijać. To pozwala nam nie tylko zadbać o zdrowe jelita, serce, silne i zdrowe kości, ale także o sprawny mózg, lepszą pamięć i wyostrzoną koncentrację. Dodatkowo te „dobre” bakterie dbają o nasz układ trawienny i zdrowy przewód pokarmowy, wytwarzając niezbędne witaminy i inne składniki odżywcze, w tym produkcję naturalnych antybiotyków.

Jak odbudować zdrowy mikrobiom? Czy probiotyki i prebiotyki mają znaczenie?

Opierając się na ponad 30-letnim doświadczeniu Autora, specjalisty chorób wewnętrznych, poznasz pierwszą, pełnowartościową dietę wspierającą zdrowie Twojego mikrobiomu. Ten bezpieczny i sprawdzony trójfazowy program leczenia jelit oraz resetowania metabolizmu opiera się na zdrowym odżywianiu i spożywaniu głównie owoców, warzyw, chudego białka oraz dużej ilości prebiotycznej i probiotycznej żywności. Zakłada jedynie eliminację pokarmu, który powoduje stan zapalny w jelitach. A dopuszcza wprowadzenie fermentowanych produktów spożywczych, takich jak ogórki kiszone czy kapusta, które przywracają równowagę mikroflorze.

Co przyspiesza metabolizm i spalanie tłuszczu?

Dzięki zdrowemu odżywianiu i spożywaniu fermentowanej żywności Twój metabolizm przyspieszy i bez zbędnego wysiłku będziesz tracić na wadze. Zacznij zaspokajać głód tylko wtedy, kiedy naprawdę go odczuwasz. Spalisz w ten sposób tkankę tłuszczową i osiągniesz szczupłą talię oraz płaski brzuch. Zyskasz zdrowe jelita, energię, pozbędziesz się mgły umysłowej, problemów ze snem i chorób takich jak depresja i niepokój. Dodatkowo odzyskasz również zdrową skórę, lśniące włosy, a także lepsze samopoczucie.

Ta dieta uzdrowi Twój mikrobiom jelitowy i zapewni Ci długie życie

W książce znajdziesz wszystkie niezbędne narzędzia do przestrzegania diety zdrowego mikrobiomu wraz z różnorodnymi planami posiłków. Poznasz ponad 50 prostych przepisów, listę pokarmów, przypraw i suplementów, które leczą choroby układu trawiennego i przewodu pokarmowego. Przyspieszają metabolizm oraz pomagają osiągnąć prawidłową masę ciała. Ponadto dowiesz się, w jakie akcesoria kuchenne się zaopatrzyć i jak tworzyć cotygodniowe listy zakupów. Dodatkowo odkryjesz plany działania, które pomogą Ci w przygotowaniu niektórych potraw z wyprzedzeniem. Nauczysz się także, jak przechowywać resztki posiłków lub je zamrażać, aby oszczędzić czas poświęcony na gotowanie w ciągu całego tygodnia.

Zastosuj dietę na zdrowy mikrobiom, odzyskaj energię i ciesz się wymarzoną wagą ciała

 

Patroni:

ZAPISZ SIĘ