Stretching dla zachowania młodości

Elastyczność ciała, witalność i eliminacja bólu dzięki prostym domowym ćwiczeniom

  • ISBN: 978-83-8168-866-6 ;
  • Cena katalogowa: 69.60 zł;
  • Ilość stron: 288;
  • Oprawa: miękka;
  • Format: 16,5 x 24;
  • Data ostatniego wydania: 2021;
  • Nr wydania: I;
Ewelina Kuryłowicz
Ewelina Kuryłowicz
20
0

Ćwiczenia rozciągające, które zwiększą twoją elastyczność, wzmocnią mięśnie, stawy i kości

Nasze ciała są stworzone do ruchu. Coraz częściej jednak zamiast aktywności fizycznej wolimy wygodę. Praca przy komputerze, wybieranie windy zamiast schodów, samochodu zamiast spaceru do lokalnego sklepu. Wszystko to sprawia, że godzinami pozostajemy w pozycji siedzącej. Niestety ma to negatywny wpływ nie tylko na nasze mięśnie, stawy i kości, ale w ogóle zdrowie. Nie martw się, Autorka, która jest certyfikowaną nauczycielką jogi, ma na to sposób. Jest nim stretching, czyli po prostu rozciąganie!

Stretching – ćwiczenia, które złagodzą ból stawów i zredukują stres

Rozciąganie to prosta i delikatna aktywność fizyczna, którą możesz z łatwością wykonać w swoim domu. Ćwiczenia rozciągające pomogą ci wyeliminować różnego rodzaju choroby i dolegliwości, np. ból stawów, pleców czy karku. Ochronią przed kontuzjami, zwiększą twoją siłę fizyczną, zredukują stres i zapewnią relaks. Podczas tej aktywności fizycznej wykonujesz masaż powięzi, który korzystnie wpływa na utrzymanie prawidłowej postawy oraz… zmniejszenie cellulitu! Kolejną zaletą stretchingu jest to, że nie potrzebujesz praktycznie żadnego sprzętu! Wystarczy jedynie kawałek wolnej podłogi oraz mata do ćwiczeń.

Stretching statyczny i dynamiczny – odkryj różne rodzaje rozciągania

Autorka poprowadzi cię, krok po kroku, przez każde ćwiczenie i pozycję zamieszczoną w tej książce. Odkryjesz tu ćwiczenia stretchingowe zaczerpnięte z jogi, np. półpozycję skrętu mędrca Matsyendra, pozycję psa skierowanego ku dołowi, pozycję kot-krowa czy pozycję kobry. A także ćwiczenia typowe dla rozciągania – stretching mięśni dwugłowych ramion, stretching mięśnia prostownika promieniowego nadgarstka, stretching mięśni szyi w pozycji siedzącej. Odkryjesz również różne rodzaje stretchingu — stretching statyczny i dynamiczny, a także metodę PNF czy technikę autorozluźniania mięśniowo-powięziowego, przy pomocy której wykonasz skuteczny masaż powięzi.

Wyginaj śmiało ciało – ćwiczenia rozciągające dla początkujących i sportowców

To jedyny poradnik, jakiego potrzebujesz, by rozpocząć swoją przygodę z rozciąganiem. Czytelne ilustracje, szczegółowe opisy i porady pomogą ci uniknąć częstych błędów i cieszyć przyjemnością z rozciągania! Znajdziesz tu treningi na każdą okazję! Począwszy od codziennego stretchingu, przez poranne rozciąganie, stretching podczas podróży, a nawet podczas oglądania telewizji. Każda okazja jest dobra, by wykonać porządne rozciąganie! Dla fanów biegania, pływania, narciarstwa biegowego czy gry w tenisa Autorka przygotowała specjalne zestawy treningów. Pokazuje w nich ćwiczenia rozciągające mięśni, które najciężej pracują podczas tych aktywności fizycznych. Dzięki temu twoje mięśnie, stawy i kości będą zdrowe, zyskają upragniony relaks i ochronę przed kontuzjami!

Zwiększ swoją elastyczność i wzmocnij ciało dzięki rozciąganiu!

 

Patroni:

  • fit.pl
ZAPISZ SIĘ