Ketogeniczne superpaliwo. Zdrowe tłuszcze na zwiększenie odporności, zrzucenie zbędnych kilogramów, poprawę pracy mózgu i serca. Najlepsze źródła oraz poprawne dawkowanie

  • ISBN: 978-83-8168-479-8;
  • Cena katalogowa: 54.50 zł;
  • Ilość stron: 344;
  • Oprawa: miękka;
  • Data ostatniego wydania: 2020;
  • Nr wydania: I;
Ewelina Kuryłowicz
Ewelina Kuryłowicz
30
0

Wszystko, co wiesz o tłuszczach to nieprawda?

Przygotuj się na trzęsienie ziemi, ponieważ prawdopodobnie wszystko, co do tej pory słyszałeś o tłuszczach, może okazać się wielką pomyłką! Od kilkudziesięciu lat nasycone kwasy tłuszczowe „oskarżane” są o negatywny wpływ na organizm. Najnowsze badania naukowe udowodniły jednak, że wcale nie zwiększają one ryzyka chorób serca, zawału czy udaru! Wprost przeciwnie – kiedy w organizmie utrzymana jest ich równowaga, tłuszcze nasycone kontrolują stany zapalne, dają impuls do rozwoju neuronów w mózgu, wspierają pamięć i funkcje poznawcze. Umożliwiają również sprawną komunikację między mózgiem a mięśniami, wspomagają zdrowe funkcjonowanie naczyń krwionośnych i regulują ogólny stan zdrowia serca. Ta książka pozwoli Ci ustalić nie tylko, które tłuszcze wspierają zdrowie, a które nie, ale przede wszystkim, w jakich produktach znajdziesz ich najwięcej.

Zdrowe tłuszcze – gdzie występują i jaki mają wpływ na organizm

Dzięki współpracy dwóch wybitnych naukowców, dr. Josepha Mercoli oraz dr. Jamesa J. DiNicolantonio, powstała kompletna, aktualna i rzetelna publikacja omawiająca temat wpływu tłuszczów na organizm ludzki. W oparciu o badania naukowe prowadzone przez zespół dr. DiNicolantonio, Autorzy udowadniają, które z popularnych tłuszczów takich jak olej kokosowy, masło, śmietana, oliwa z oliwek, olej rybny czy oleje roślinne są korzystne dla utraty wagi, a które faktycznie powodują przyrost masy ciała. Bardzo dokładnie omawiają rolę kwasów omega-3 (w tym przede wszystkim DHA, ALA i EPA) w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania organizmu oraz mózgu. Zwracają również uwagę, w jaki sposób, dzięki odpowiedniej jego suplementacji wyeliminować lub zmniejszyć ryzyko groźnych chorób takich jak:
– choroba Alzheimera,
– zespół nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD),
– autyzm,
– depresja,
– nerwica,
– schizofrenia,
– zaburzenia osobowości borderline (niestabilność nastroju i impulsywna agresja).

Brak równowagi omega-3 i omega-6 przyczyną stanów zapalnych?

Czy wiesz, że obecnie w naszej diecie przyjmujemy dziesięciokrotnie mniej tłuszczów omega-3 EPA i DHA niż nasi przodkowie z czasów Paleolitu? Jak udowadniają Autorzy, niedobory te mają niszczycielski wpływ na nasze zdrowie, ponieważ stanowią jedną z głównych przyczyn stanów zapalnych w organizmie. Zarówno omega-3 jak i omega-6 mogą działać jako budulce w procesie pro- i przeciwzapalnym. Kwas omega-3 produkuje więcej składników przeciwzapalnych, a tłuszcz omega-6 buduje więcej składników prozapalnych. Ponieważ współczesna zachodnia dieta jest obfita głównie w omega-6, wielu z nas prawdopodobnie żyje w stanie chronicznego stanu zapalnego, wynikającego z braku równowagi między tymi kwasami tłuszczowymi. Autorzy zdradzają, jaki jest optymalny stosunek kwasów omega-3 do omega-6 oraz w jaki sposób bezpiecznie je zrównoważyć.

Cykliczna dieta ketogeniczna, pokarmy zwalczające stany zapalne i wiele więcej

Dzięki informacjom zawartym w tej książce poznasz również:
– różnice między tłuszczami nasyconymi a wielonienasyconymi,
– zalety diety ketogenicznej w zmniejszaniu ryzyka zachorowania na chorobę Alzheimera, czy eliminowaniu insulinooporności,
– zasady i zalecenia dotyczące cyklicznej diety ketogenicznej,
– wpływ kwasów tłuszczowych na dysfunkcję mitochondrialną,
– wpływ omega-3 pochodzenia morskiego na zwiększenie tkanki mięśniowej,
– pokarmy, które zwalczają stany zapalne, zwiększają długość życia oraz odporność, poprawiają pracę mózgu, serca oraz układu krążenia, pomagają zrzucić zbędne kilogramy, przeciwdziałają depresji,
– tłuszcze uzupełniające takie jak olej rybny, olej z kryla, olej lniany,
– oleje, których powinieneś używać do gotowania,
– porady dotyczące wyboru najlepszego suplementu oraz zasad jego przechowywania.

Poznaj opinie autorytetów

„Ketogeniczne superpaliwo to fascynująca dyskusja o tym, że to, czego nauczyliśmy się o tłuszczach jest kompletną pomyłką. Pozwala nam ona wywrócić do góry nogami cały niskotłuszczowy dogmat, który zdominował żywieniowe myślenie w ostatnich 40 latach. Ta książka jest lekturą obowiązkową, jeśli jesteś zainteresowany poprawą swojego zdrowia poprzez dietę.”
— dr Jason Fung, autor książki Kod otyłości i Cukrzycę można wyleczyć

„W przeciwieństwie do tego, co głosi wszechobecny marketing, tłuszcz jest fundamentalny dla zdrowia, odporności na choroby i długowieczności. Nawet dla odchudzania. Dr Mercola i dr DiNicolantonio umiejętnie ukazują, jak poszczególne tłuszcze, które wybieramy mogą być najważniejszą decyzją żywieniową, jaką podejmujemy w kwestii kierowania swoim zdrowotnym przeznaczeniem.”
– dr David Perlmutter, autor bestsellerów New York Times’a

„Jeśli chcesz poznać prawdziwe fakty o tłuszczach, przeczytaj książkę Dr Mercoli i dr DiNicolantonio! Przygotowali przekonujący i czytelny przewodnik pomagający poruszać się w niejasnych poradach dietetycznych w kwestii tłuszczów: które dodać do swojej diety, a których unikać jak zarazy. I uwaga: długołańcuchowe tłuszcze omega-3 z tranu i innych źródeł, jakościowa oliwa z oliwek są ci potrzebne w większych ilościach, a nie mniejszych, aby udoskonalić zdrowie swojego serca i mózgu. Przygotuj się, bo będziesz zdumiony, dlaczego jesteśmy tacy chorzy. Przeczytaj tę książkę!”
— dr Steven R. Gundry, autor bestsellera New York Times’a, Dyrektor Medyczny Międzynarodowego Instytutu Kadriologii i Pulmonologii, Palm Springs i Santa Barbara, Kalifornia

„Jeśli chcesz znać prawdę o tym, które tłuszcze wspierają zdrowie, a które nie i w jakich pokarmach się znajdują, otwórz tę książkę. Jest pełna ważnych informacji na całe życie.”
— dr Frank Lipman, autor bestsellera New York Times’a

Zdrowy tłuszcz – superpaliwo dla Twojego organizmu!

 

Patroni:

ZAPISZ SIĘ